Pandemia egoerak mahai gainean jarritako konplexutasunak aprobetxatu ditu Amazonek, merkataritza elektronikoan lan egiten duen enpresa estatubatuarrak, hain zuzen. Izan ere, datu ikusgarriak utzi ditu azken hilabeteetan hiperkontsumoaren mesedetan eta, gertuko merkataritza txikiaren kaltetan. Jokamolde honi, “pandemiaren bizkarrera eginiko kolonizazioa” deitu diote arloko hainbat adituk, baita, Gorka Martija Euskal Herriak Kapitalari Planto! kanpainako kideak ere. Martija Amazonen eragin sozioekonomikoaz aritu da, eta erlojuaren kontra borrokatzeko gakoei heldu die.
HAMAIKA
Eusko Jaurlaritzak 22,5 milioi euro bideratuko ditu Arabar Errioxako Ardoa sustatzeko
HAMAIKA
Julene Illarramendi, Iñurri: “Denok hilko gara. Bitartean, zer egin behar dugu? Bizi”
HAMAIKA
Donostiako Fantasiazko eta Beldurrezko astean gozatzeko filmak
HAMAIKA
Etxebizitza eskubidea aldarrikatu eta negozio izateari uzteko mobilizazioa deitu dute Iruñean
HAMAIKA